|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iedliq
ShenLong
Dołączył: 05 Sie 2006
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Pią 17:43, 11 Sie 2006 Temat postu: Regulamin forum |
|
|
Decyzje Administratorów są ostateczne i nie podlegaja dyskusji.
Podstawowe zasady korzystania z Forum :
1. Forum służy wymianie informacji i doświadczeń.
2. Każdy zarejestrowany użytkownik ma prawo zadać pytanie lub udzielić odpowiedzi zgodnie z zasadami Regulaminu.
3. Na Forum obowiązują zasady wzajemnego szacunku i dobrego wychowania.
4. Temat dyskusji powinien być jednoznacznie związany z przeznaczeniem działu, na którym się znajduje.
5. Ładne wypowiedzi nie powinny być traktowane jako materiał instruktażowy.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek szkód powstałych w wyniku zastosowania się do jakichkolwiek informacji umieszczonych w serwisie właściciel serwisu nie może być pociągnięty do odpowiedzialności.
6. Korzystanie z forum jest bezpłatne.
7. Zanim założysz nowy temat użyj najpierw search w górnym panelu forum lub pod tym linkiem : http://adimaister.fora.pl
*Mod, GM oraz admin nie musi uzasadniać powodu usunięcia topicu oraz sygnatur.
Na Forum zabrania się:
8. Zamieszczania wypowiedzi/materiałów postrzeganych przez dowolnego moderatora/admina jako wulgarne, obraźliwe lub jawnie szydzące z jakiegokolwiek zrzeszenia/organizacji/osoby publicznej/osoby prywatnej lub będących w konflikcie z polskim prawem.
- zakaz używania słów uznanych powszechnie za obraźliwe,
- zakaz dyskryminacji rasowej, religijnej i jakiejkolwiek innej
- zakaz tzw. sexual harrasment
- zakaz prowadzenia prywatnych wojen
- Zakaz reklamowania innych serwisów warezowych
9. Zachęcania do stosowania lub publikowania na łamach forum materiałów zawierających cheaty/bugi.
- wyjątkiem jest opis bugów mogących lepiej zrozumiec gre, postawienie serwera, ominięcie problemów z grą
10. "Zaśmiecania" działów informacjami nie związanymi z ich przeznaczeniem.
11. Rozpowszechniania informacji nieprawdziwych lub mogących wprowadzać w błąd.
11.1. Umieszczania w sygnaturkach linków wprowadzających w błąd użytkownika forum. W tym przypadku jeśli użytkownik złamie tą zasade zostaje zbanowany na 7 dni.
12. Świadomego wywoływania obraźliwych dyskusji dotykających pośrednio lub bezpośrednio osoby publiczne/osoby prywatne/organizacje/zrzeszenia/stowarzyszenia/uczucia etyczne bądź religijne członków forum, jak również grożenia, szantażowania, bądź pomawiania członków forum jak i innych osób lub instytucji o postępowanie lub właściwości mogące poniżyć je w opinii publicznej czy też narazić na utratę zaufania.
13. Reklamowania innych serwisow.
14. Pisania postów typu :
'nie ten dzial'
'uzyj search'
'do kosza z tym'
'bylo takie pytanie'
'było'
'/move kosz'
' raport wysłany '
itp...
Jak już musicie zwracać tego typu uwagi ,
to chociaz napiszcie w jakim dziale powinno sie znaleźć.
bylo takie pytanie?, to daj link do niego, jeśli już komus zwracasz uwagę.
Bo sama taka informacja jest bezwartosciowa.
Moderator i tak widzi taki post / topic i sam wie ze powinien go usunąć, nie musicie wiec pisac setek takich postow.
A najlepiej użyć funkcji "report",bo to nie gryzie, albo pm do jakiegoś z modow.
Na forum nakazuje się:
15. Przestrzegania Etykiety
KARĄ ZA ŁAMANIE REGULAMINU JEST USUNICIE WYPOWIEDZI NARUSZAJCEJ REGULAMIN .
W RAZIE PONOWNEGO NIEZASTOSOWANIA SIE DO W/W REGULAMINU, UŻYTKOWNIK DOSTAJE UPOMNIENIE (3 UPOMNIENIA=BAN) LUB ZOSTAJE POZBAWIONY MOŻLIWOŚCI KORZYSTANIA Z FORUM (BAN).
Kto to jest Moderator/Administrator ?
Jest to osoba, której zadaniem jest pilnowanie porządku i kontrolowanie wypowiedzi innych użytkowników.
Co zrobić gdy poczułeś się urażony a Moderator nie reaguje?
Możesz wysłać raport w postaci listu e-mail zawierającego krótkie uzasadnienie, ikonka raport znajduje się w prawym górnym rogu posta.
Co zrobić gdy zostałeś niesłusznie zbanowany/usunięto Ci konto ?
Możesz wysłać list e-mail z opisem sytuacji wraz z linkami do tematów w sposób bezpośrednio związany ze sprawą, pod adres :
[link widoczny dla zalogowanych]
REDAKCJA SERWISU ZASTRZEGA SOBIE PRAWO DO USUNICIA KONTA BEZ UPRZEDZENIA W PRZYPADKU NOTORYCZNEGO ŁAMANIA REGULAMINU, PRZEDSTAWIENIA FAŁSZYWYCH DANYCH LUB WYKRYCIA
KONTA POCZTOWEGO Z AUTO-ODPOWIEDZIAMI.
REGULAMIN MOŻE ZOSTAĆ ZMIENIONY BEZ POWIADOMIENIA WSZYSTKICH UCZESTNIKÓW FORUM.
INFORMACJA O ZMIANIE ZOSTANIE UMIESZCZONA W DZIALE NEWS
POSTANOWIENIA ZAWARTE W NINIEJSZYM REGULAMINIE OBOWIĄZUJĄ
WSZYSTKICH UŻYTKOWNIKÓW FORUM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|